Hurra, hurra, hurra!

2010-11-08 | 09:45:00 | Kategori: Festligheter | 0 kommentarer
Idag fyller min älskade MAN år!

HURRA, HURRA, HURRA!

Vi tjuvfirade faktiskt honom redan i lördags men med fortsättning idag!

Dessvärre har Elsa och Viktor blivit sjuka och jag har inte haft tid o baka en tårta :(
Förhoppningsvis hinner jag slänga ihop en vacker skapelse till helgen på MIN födelsedag :)
Overkligt.... Om fem dagar har jag bara två år kvar till TRETTIO!
(Nej, nej...jag har ingen åldersnoja!)

I går spelade Viktor innebandymatch. Syrran, barnen och jag var självklart på plats trots att matchen ägde rum en bit bort, på Tjörn. Tjejerna skrek som vanligt "heja pappa" och jag tyckte minsann att Viktor reste ryggen en aning :)

Efter matchen köpte vi med pizza hem - perfekt söndagsmat när man kommer hem så pass sent. Avslutade med en film och lite för mycket godis...

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0