Kvällens planer

2010-11-26 | 12:20:14 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Senare i kväll ska vi, hela bunten, bege oss in till Danilo. Bartender-Magnus kör sin sista helg där innan han övergår till arbete på SoHo. Givetvis måste vi, en sista gång, få inta lite alkoholhaltiga drycker på just Danilo. Vi har ju mest ätit där i samband med Frölundas hemmamatcher, men så mörkt som det ser ut nu så kanske inte traditionen blir allt för långvarig!

Jag tänkte bege mig vidare från kontoret till butiken nu efter lunch. Ska fixa en present till svägerskan som ska ha inflyttningsfest i morgon. Kanske jaga rätt på något lämpligt till i kväll också?!
Förvisso har jag väl köpstopp med tanke på den Nolita-topp jag köpte förra veckan... Jag ogillar köpstoppsdagar, det känns betungande!

Fast, Mojitodrickande innefattar ju inte köpstoppet så jag får väl passa för den här gången. Kanske kan hitta några snygga accessoarer i stället :)

Ha en supermysig fredag!!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0