Nu kom den..!

2010-11-09 | 12:16:37 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Mindre lovely!
Snöovädret!

Men här sitter jag på ett varmt kontor och häller i mig flertalet koppar med kaffe. Ska inte klaga. Värre för dom som arbetar ute på "fältet".

Besökte Sahlgrenska i morse, en vanlig rutinkontroll för min anhöriga. Det verkar som om sjukdomsförloppet är ganska segdraget - något jag tackar övre makten för. Oavsett så är det skillnad på liv och liv. Ingenting jag närmare går in på. Visserligen, p.g.a. vissa "glappkäftar" i kommunen så vet ju alla. Vad som händer och vad som sker. Jag väljer dock att inte gå in på det av ren respekt.
Läkaren är i alla fall urmysig, påminner om min farfar med sitt vita hår och bulliga haka. Lustigt nog är han i från samma län (Västmanland) som farfar!

Klockan är lunch, dags att fylla på kaffekoppen :)
Vi hörs senare!
.
Postat av: Caro / Karlsebakken 37

Usch vännen, vad är det som händer? Trist att höra att det är någon som är så sjuk. Hoppas allt är bra med dig och familjen iaf och att det rullar på med jobbet och butiken!



Stor kram C

2010-11-10 @ 21:29:46
URL: http://www.karlsebakken37.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0