Så j-vla nervöst!

2010-11-16 | 15:06:01 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Huh... Måste andas. Ventilera.

Sökte i höstas en utbildning med start våren 2011... En 2-årig utbildning på distans.
Provade och söka med betyg och igår kväll fick jag ett mail om att jag gått vidare!!

Senast den 28 november ska man har utfört ett prov inom området för att komma vidare. 
Man har 60 minuter på sig att besvara 33 st frågor. Jag känner mig sjukt nervös och undrar hur jag ska palla det.
Vart ska jag göra provet där ingen stör mig?

Kanske hemifrån i morgon bitti efter att jag lämnat barnen?
Eller i kväll efter att barnen gått och lagt sig och Viktor tränar innebandy?
...Tänk dock om barnen vaknar under provtiden!

Nä, nu ska jag lägga benen på ryggen och hälla i mig ytterligare en kopp kaffe.
.
Postat av: Johanna

Tack så mycket för din kommentar!



Om ni ska bo över på Sankt Jörgens så tycker jag att ni ska ta ett rum med utsikt mot city. På helgerna har de en "sparitual" som ingår i köpet. Det finns tre olika som man kan välja. Avslappnande, uppiggande eller rengörande och då går man runt på spaavdelningen i en viss ordning och får ett kit som man använder med t.ex ansiktsmask och peeling och sånt. Det står mer på hemsidan tror jag. Det var en bra grej tyckte vi för man fick en röd tråd att följa om man inte riktigt visste vad man skulle börja. Maten var verkligen supergod, det var en förbestämd trerättersmeny.



Vad spännande med utbildningen. Är det det vi har pratat om förut? :) Lycka till! Kram Johanna



2010-11-16 @ 21:36:17
URL: http://jolla99.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0