Två år kvar till 30...

2010-11-14 | 10:34:00 | Kategori: Festligheter | 0 kommentarer

Jag blev ordentligt uppvaktad i går!
Viktor och barnen smög sig in på morgonkvisten med sång, frukost och paket...

Ett STORT och ett MINDRE..

Innehållet ett par lila (violetta) Hunter med matchande fleecesockar.



Tur att grannarna inte såg att jag låg i sängen med gummistövlarna på :)

Gjorde oss i ordning för att köpa all mat inför kvällen. Barnen stannade hos pappa under tiden. Jag passade även på att göra ett besök i butiken Vilda, där jag hittade en supersnygg top från Nolita och ett längre, vidare, underlinne till det. Tvåtusen spänn fattigare blev jag på min egen FÖDELSEDAG!
Men tjusig, det blev jag :)

Så, åter hem och förbereda maten. Gratängen in i ugnen och Cremé Brûleen på vänt.
Vi insåg dock att vi råkat ta fram karré från frysen istället för entrécote... En smula panik, Viktor fick bege sig till mataffären och införskaffa ryggbiff istället. Jag äter inte fläskkött och definitivt inte på min födelsedag!

Sedan rann tiden bara i väg. Dörrklockan ringde och sedan var allt i full gång!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0