Utslängd!

2010-11-05 | 23:29:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Inte ordagrant.
Jag ville bara kika lite på Idol - något som Viktor ogillar skarpt.
Åkte till butiken och plockade upp syrran. Råkade under vägen att införskaffa en superfin topp och en kavaj modell längre. Nöjd med mina inköp trots dess impulsivitet.

Så, syster och Viktor kikade på skräckfilm medan jag knallade upp till Lina som jag bjöd in mig hos. Backarna upp till henne är inte av denna värld! Hur sjutton kan människan har gått upp och ner för dessa under 1½ års tid! Har aldrig varit med om något liknande!

Nå väl, kläckte några kalla öl och proppade i mig lite godis som tröst. Som vanligt, när man tittar på tv/film med någon man inte träffar allt för ofta, så tjatar man mest sönder programmet. Vi hann i alla fall uppfatta vem som åkte ut och kunde också bilda oss uppfattningen om vem som var bäst enligt oss.

Jag håller fortfarande stenhårt på Jay och tyckte att det var en smula trist att Geir fick lämna programmet.
Vem ringer liksom o röstar Linnéa vidare?!
Jag tycker hon sjunger urdåligt, beter sig konstigt, klär sig konstigt... Jag tål inte henne! Hemska människa!

Det blev i alla fall en mysig kväll med Lina och hennes lilla kissekatt Emmett
(som jag för övrigt är tokallergisk mot).
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0