Helgens planer

2010-10-29 | 15:51:37 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Förbannade j-vla skit...
ÅTERIGEN har min dator (på jobbet) drabbats av Trojanska hästar eller vad nu det heter. Frustrerande! I onsdags kunde jag inte göra någonting eftersom säkerheten går i första hand. Viktiga dokument och bankuppgifter kan ju inte direkt sättas på spel.
Dagarna har gått och det har fortfarande inte gått att göra någonting åt det hela.

Nå väl, annars har dagarna lunkat på i sitt vanliga tempo...
I kväll kommer Lina förbi på lite vin och Idol-tittande (stackars Viktor!) och i morgon ska vi, hela gänget, in till stan på bio. Nya SAW filmen i 3D har premiär idag!
Frågan är bara om jag vågar se den, på 50":aren hemma får jag gåshud och panik. Hur sjutton ska jag då klara av att se den på BIO och i 3D?!!
Pallar jag inte (ja, om jag är en chicken) så kryper jag nog till baren så länge, lugnar ner mig med en Mojito eller två (eller som sist, en kanna). Inte för att vi brukar fira Halloween men i morgon ska det allt firas!

Dags för mig att packa ihop, lyfta på hatten och tacka för idag!
Ha en trevlig helg!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0