Prickig prinsessa

2010-10-22 | 11:44:02 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Åh, äntligen helg!
...om några timmar :)

I kväll ska vi äta ostar, kex och dricka vin. Bara jag o min älskade gubbe.

Veckan som gått har varit rätt hektisk.
I måndags morse vaknade Wilma med toksvullna ögon och prickar/stora blaffor på benen. Ringde vårdcentralen som ordinerade cortisonsalva. Dagen efter likadant igen, däremot gick det lite upp o ner. Ett par timmar mindre svullnad/prickar o lite senare fullt igen.
Besökte läkaren på tisdagen som skrev ut antiallergisk lösning som hon har tagit sedan dess (blandar man denna i Tropicana-juice dricker hon den utan att tveka!).
Vi försöker nu komma på vad det kan bero på, antecknar dagligen vad hon gör och vad hon äter. Ena stunden är ögonen totalt igensvullnade och kroppen genomprickig, ena stunden betydligt mindre.
Får verkligen inget grepp om det hela och det oroar mig. Tänk om hon svullnar i halsen under natten! Hemska tanke! Läkaren ska ringa upp mig igen i e.m. och jag hoppas att dom kan börja luska lite i vad det kan bero på.
.
Postat av: Caro / Karlsebakken 37

Usch, stackars Wilma! Så otäckt! Hoppas att ni snart kommer på vad det är. Vilken otroligt fin tårta du hade gjort till lilla Ella, den var verkligen hur fin som helst! Duktig du är!



Stor kram C

2010-10-23 @ 12:56:03
URL: http://www.karlsebakken37.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0