Rätt okej botemedel

2010-10-10 | 21:08:30 | Kategori: Festligheter | 0 kommentarer
I går stod det festligheter på schemat.
Viktor, jag o barnen var bjudna till Marias 30-årsfest. Oj, va mycket god mat hon hade lagat! Riktigt imponerande!
Grymt mycket folk och supertrevligt.
Lite senare inpå kvällen fick alla killar/gubbar/män smyga upp till övervåningen där dom satte på sig Marias klänningar, kjolar etc. Så sprang dom dansande ner för trappan och in i vardagsrummet till Maccarena! Det var blommigt, randigt, axelbandslöst och glittrigt!
Och nog blev hon överraskad!

Jag anlände hemma i "normal" tid, pappa fick hämta mig medan Viktor ramlade in vid 02.30 (sa han i alla fall, det var med all säkerhet lite senare än så!). Så ja, idag mår man VERKLIGEN som man förtjänar...

Först sov jag till 11-tiden. Gick till Ica och handlade rostbröd och marmelad som jag blev sugen på. Sov sedan ett par-tre timmar på eftermiddagen och då stod pizza på önskelistan :)
Så en pizza och några glas Coca Cola så kändes det en smula bättre. Har nu toppat kvällen med en STOR skål med godis... Viktor och Jonas är på bio så jag får allt för mig själv ;)
Pizza, Coca Cola och godis är rätt okej botemedel....

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0