Underbart Frölunda!

2010-10-24 | 12:05:00 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
I lördags spelade Frölunda återigen på hemmaplan... Och nu var det VERKLIGEN på tiden att vinna, vilket dom gjorde! Resultatet blev 3-0 mot Modo. En spännande match med lagom dos slagsmål och utvisningar :)

Brorsan & Lollo fick vara barnvakt så vi passade på att efter matchen äta lite middag på Danilo (surprise). Moffe, Roger & Leah som också kikat på matchen hängde på - superkul!

Roger, Moffe & Lill-Moffe (döpt Leah)

I vanlig ordning beställde jag Pasta Amarcord, inga konstigheter här inte.
En STOR pik placerades också på bordet jag satt vid, jag fick in en KANNA Mojito. Jo, man tackar! 
Stackars "Bartender-Mangan" som får blanda oräkneliga drinkar till mig. Kannan var en god lösning för oss båda :)


Special made for me... En kanna med Mojito!

Så efter diverse drinkar, varmrätt och dessert så kan jag inte påstå annat än att vi var TOKMÄTTA. Eftersom jag/vi lovat brorsan att komma hem till 22 så begav vi oss hemåt där i kring. Gott o komma i säng i tid tänkte jag. Faktum var att vi alla blev sittandes uppe till 01.00...

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0