Äntligen, lite värme!

2010-09-08 | 19:57:40 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Vilket härligt väder det blev idag!
Tur eftersom jag gett mig själv lyxen att sluta tidigare på onsdagar. Hade först planerat ett besök i parken med barnen, ta med lite picknick och så. Men så när jag väl hämtade dom på dagis blev jag påmind om att Wilma hade lovat en kompis att följa med hem. Typiskt!
Vågade heller inte gå hela vägen till parken med TRE barn...

Nå väl, dom roade sig rätt bra här hemma ändå :)
Efter mellanmålet fick dom varsin glass som dom satt och åt ute i sensommarsolen. Härligt, härligt!


Elsa brummar runt på sin Bobby Car (och icke att förglömma, hennes kudde som ALLTID får följa med!)


Mirjam & Wilma ute i härliga vädret. Diggar VERKLIGEN Wilmas klädstil (...inte). Den där Snövitklänningen må vara populär bland mina små prinsessor men färgen är verkligen under all kritik, och så läckert matchat med en prickig kofta...

Snart är det dags för omgång två av Idol. Tillbringade kvällen uppe hos Karina i går. Vi tjatade väl mest sönder programmet samtidigt som vi tuggade i oss (för mycket) choklad och drack spetsad ananassmoothie :) Mmm... gott var det!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0