Gårdagens match

2010-09-22 | 22:14:29 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
I går var det Frölundas första hemmamatch som gick av stapeln. Det gick inge vidare faktiskt.
Trots en skottstatistik på 15-5/15-3/15-5 så ville det sig inte. Efter tredje perioden stod det 0-0 och AIK gjorde ett (icke välförtjänt) mål i förlängning.

Innan matchen tog vi, traditionsenligt, en middag på Danilo. Eftersom brorsan blivit sjuk hade vi en plats över så bartender-Magnus hängde på oss. Givetvis hällde jag i mig en Mojito till middagen också. Är det match så är det :)

Nu är Viktor i väg o tränar hockey och jag har tv´n för mig själv! Har hunnit med både Idol, Berg flyttar in och Välkommen åter (TV4´s nya komediserie) och nu - nyheterna.
Blir dock så trött och matt på det eviga politiska tjatet på TV4 nyheterna.

Vi lade vår röst på det som vi stod för - vad mer kan vi påverka just nu?!
Nä, nu ska jag surfa vidare efter lite höstinspiration!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0