Plask, plask, plask!

2010-09-27 | 10:10:23 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
I går packade vi ner badkläderna (inte jag) och begav oss till Vattenpalatset. En underskattad aktivitet för oss som bor så nära - barnen fullkomligt ÄLSKAR det!
Syster yster fick vara stand-in för mig. Jag tål inte klor och allmänt avskyr inomhusbad.


Wilma åkte vattenrutschkana med moster Jessica oräkneliga gånger!


Medan Elsa höll sig till den lilla plastrutschkanan.


Elsa är förövrigt totalt orädd för vatten! Hon hoppar o slänger sig som om... jag vet inte vad! Jag hade det i alla fall gott uppe på land, satt och läste en bok som jag fastnat för.

Senare på eftermiddagen bjöd vi pappa på middag. Barnen gick och lade sig tidigt vilket innebar mer egentid för oss föräldrar...gott och välbehövligt efter denna sociala helg :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0