Stridsyxan redo

2010-09-02 | 20:17:01 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Efter att ha varit instängd i flera dagar såg jag fram mot dagens IKEA-besök. Men icke, det gick inte som planerat. Jobbade ett par timmar i butiken på förmiddagen, åkte sedan till kontoret men fick kort sagt nästan ingenting gjort. Min käke värker och värker.

Ringde tandläkaren och berättade om min "lilla" febertopp på närmare 41 grader (i 2 ½ dag). Hon undrade varför jag inte ringt innan. Fan, att jag ska vara så envis ibland! Givetvis sattes det in penicillin på mig, Kåvepenin 1 g...

Viktor stack i väg o jobbade och jag blev stående här med barnen. Jag har ingen energi ens till att ta hand om mig själv och det här är det värsta jag någonsin varit med om (japp, föda barn utan bedövning är mer behagligt!) Mamma o pappa hjälpte i alla fall till o laga middag och jag lyckades pilla i mig ett par riskorn. Hurra!
I alla fall, Viktors jobb drog ut på tiden och jag kom aldrig i väg till IKEA. Känner att jag har stridsyxan uppe för huvudtaget... SUR är bara förnamnet på vad jag är!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0