Vardagens pussel

2010-09-27 | 19:11:07 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Kaos och stress = vardag!

Var inte klar på jobbet förrän 16.30 och åkte därefter för att dammsuga bilen invändigt. Ja, den ska på service i morgon och jag skämdes faktiskt över att den såg ut som en soptipp. Allt från pappas överraskningsfest låg kvar, dvs. peruker, en stor påse krispmynta, tomma spritflaskor, fylla bag-in-box, skor m.m., m.m....

Så när jag var på hugget med dammsugaren ringde Viktor o frågade om jag kunde skjutsa hem Richard. Han hade lämnat in sin bil i närheten så... Inga problem med det.
Men "rally-Jossan" fick gasa på hemåt. Slängde i mig maten och begav mig sedan till Elsas gymnastikgrupp. Allting liksom på nolltid... Man är bra effektiv som småbarnsmorsa i alla fall!





Oj, va hon tyckte det var roligt! Hittills har det varit mormor som gått med henne på gymnastiken så det var först idag som jag fick se henne stråla :)
Duktiga lilla tjej!

Wilma går i gruppen efter Elsas så Viktor och jag skiftbytte... Ja, vad säger man - Vardagens pussel!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0