Elsas rum: Tapetsering

2011-04-27 | 10:56:59 | Kategori: Hem & inredning | 0 kommentarer
Det nästan spritter i kroppen på mig. Jag vill sätta i gång och greja NU!!!
Känns dock som om jag håller på o bli sjuk, lite fryslortig sådär. Eller så är det den eviga pollenallergin, mina tabletter tycks inte hjälpa (har bytt preparat).

Effektiviteten idag är lika med NOLL.

Fick i alla fall beställt en tapet till Elsa i går, lite spontant. Den blir nog snygg i hennes rum.



Tapeten kommer från InTrade och deras nya serie "Kompis". Denna ska tapetseras lodrätt och på en långsida. Och hennes skräddarsydda hissgardin i grön/vitrutigt måste alltså bytas ut.

Nå väl, mamma Josefin behöver lite projekt för att kunna blicka framåt :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0