Frisörbesök & IKEA-shopping

2011-04-21 | 13:24:11 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Igår åkte pappa, mamma och jag in till stan. Pappa fick en klippning av Karina på ENVY (supersnyggt blev det!) och jag fick "cuttat" min lugg och fräschat upp färgen.
Kikade lite på kläder och accessoarer och hittade en superfin väska från Marc Jacobs, precis lagom modell. Sen kan jag själv tycka att jag är en smula tråkig med att alltid bära dessa svarta väskor. Klassiskt, ja visst men...

Mamma och jag åkte sedan vidare till IKEA där jag med hjälp av egen muskelmassa lyckades få in fyra stycken enkla garderobsstommar, en dubbel och luckor och inredning till det!
Kände mig en smula stolt (och stark!) :)

Nu ska det bli ordning och reda!
...och jag behöver heller inte oroa mig för att gå sysslolös under påskhelgen!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0