Gräsänka...liksom varje tisdag!

2011-04-05 | 20:57:50 | Kategori: Vardagsbestyr | 2 kommentarer
Är grymt, grymt, grymt uttråkad!
Viktor har ju sin innebandyträning på tisdagar och jag nästan lider i ensamheten. Många, majoriteten tycker det är gott att få vara själv men jag tänker inte så. Istället tycker jag det är fruktansvärt långtråkigt...

Jag har tvättat, dammsugit, städat köket (två gånger), läst nyheter på Aftonbladet....

Hämtade förresten ut den klänning jag beställde från H&M förra veckan. Vet inte om modellen är en ovana eller om det bara inte är "jag". Tycker det ser så snyggt ut med långklänningar men jag kände mig mer som en albanisk dam där bara slöjan fattades. Dessutom måste jag ha extremt smala axlar för banden bara gled ner trots att det är en stl. 36.

Mycket gnäll på mig idag känner jag :)
Kanske vore det bättre med att få lite skönhetssömn istället?!
.
Postat av: betina

Du får inte skicka tillbaka den eller lägga den längst in i garderoben förren jag har sett den på dej. jag e övertygad om att du är jättefin i den:)

Kram

pssssstt....jag tar ett glas för dig oxå

2011-04-05 @ 21:51:14
URL: http://sessornas.blogg.se/
Postat av: betina

du får inte skicka tillbaka den eller lägga den längst in i garderoben förrens jag har sett den på. är övertygad att den kommer att sitta jättefint på dej!!!



psst, jag tar ett glas för dej me:):)

2011-04-05 @ 21:53:31
URL: http://sessornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0