Inga fler baciller här tack!

2011-04-05 | 10:01:24 | Kategori: Vardagsbestyr | 2 kommentarer

Har precis anlänt till kontoret och vet inte riktigt vart jag ska börja. Dessa sjukdomar till höger och vänster tar kål på mig, som om vi inte har nog med annat!
Vid lämningen på dagis informerades jag om att en av Wilmas kompisar fått vattkoppor. Hennes storebror fick det först men Wilma och kompisen fick leka i fredags då storebroderns koppor torkat ut. Jag hade inte en tanke på att kompisen borde ha smittats tidigare!!

Här sitter jag som en orolig hönsmamma och fasar över dessa sjukdomsvågar!

Försäkringskassan börjar väl fundera över alla dessa VAB-lappar vi skickar in var och varannan dag :)

Jag själv fick vattkoppor rätt sent, 12 år åldern någonting och om man ska spekulera vidare i det så tror jag verkligen att det har sina fördelar med att få det tidigt. Skulle Wilma och Elsa åka på det efter varandra så innebär det en total VAB-tid på en månad (!)

Är det kanske detta tråkiga väder som får mig på så tråkiga tankar?!

.
Postat av: Johanna

Trist med alla sjukdomar!



Vad härligt med Barcelona. Vi ska dit i början av juni och sen har vi också bokat Mallorcaresa i sommar fast för oss blir det en vecka. Härligt värre! Kram Johanna

2011-04-05 @ 16:42:35
URL: http://jolla99.blogspot.com
Postat av: IssaTrönnblom

Hejsan!

Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna ett valfritt smycke. Om du vill vara med och delta kan du gå in på den här länken http://tronnblom.blogg.se/2011/march/vinn-valfritt-smycke.html . Om du inte gillar sånna här kommentarer så är det bara att ta bort den och låtsas som ingenting. Ha en bra dag :) ♥..

2011-04-05 @ 20:08:09
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0