Kallas det "kär"?

2011-04-06 | 11:58:31 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Viktor är i eld och lågor över en bil.
Ja, det är sant. Han har blivit kär i en bil.
Under flera timmar i går OCH idag har jag hört om denna skönhet. Visst sjutton är det en snygg bil men man kanske inte borde uttrycka sig med sådana känslor för ett plåtskal med motor?!



















Vi tittade på ny bil i helgen och vi är faktiskt (första gången tror jag) överens om att det är en bil för oss och vår familj. Däremot är jag lite gnällig när det gäller bilaffärer. Jag har mina bestämda åsikter men jag tycker det tar så mycket energi. Energi som man kan lägga på annat.

Sedan tycker jag faktiskt att våran SAAB 9-3 är en fantastisk bil! Synd bara att jag inte behandlar den med lika mycket kärlek som Viktor gör för bilar. Av 365 dagar på året ser bilen ut som en soptunna 300 dagar... Inte av skräp utan diverse shoppingpåsar, barnens kläder och skor.
Vid varje ny bil lovar jag mig själv att inte stöka ner den så, har dock inte lyckats med någon av de fem bilar Viktor och jag haft ihop :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0