Borde sova. Ja, det borde jag. En viss mor...

2011-08-05 | 02:53:48 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Borde sova. Ja, det borde jag. En viss mor ringde o väckte mig "pappa har inte kommit hem ännu"... Jag blev orolig o slängde mig i bilen (kändes mest som om jag rymde hemifrån) Klockan var då 01.40 och väl där hemma låg pappa i sin mjuka säng. Han såg en smula frågvis ut när han såg att jag stod på plattgången mitt i natten! Så efter en nypa frisk luft blev det omöjligt att somna om. Lär vara sådär pigg i morgon! Förbannade morsa! Efter mitt arbetspass i butiken träffades Betina och jag på Mikado(sushi-restaurang). Lerum centrum en torsdag är sådär hett. Eller, Lerum är aldrig hett :-) Åt lite mat och drack varsitt glas vin. Snackade skit förstås, men va gör annars två väninnor över ett glas vin ;-)

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0