Det snurrar!

2011-08-02 | 20:31:50 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Ja, i lördags kom vi hem från Mallorca.

Vi kastades in i vardagen. Panik.

Om tjugotvå dagar ska vårt hus vara uttömt, flyttstädat och klart. Istället för att vara aktiv och packa ner fint i flyttlådor drog jag på mig svårare magsår (som nu medicineras). Elände.

Har inte ens hunnit summera Mallorcaresan men det kommer så fort jag kommit in i hjulet igen (det vardagliga men ack så kaotiska lunket).

Klockan är som synes 20.30 och jag sitter på kontoret. Semester och ledighet är en LYXVARA för en egen företagare. Det finns liksom ingen som tar över ens arbete när man förtjänar (och borde) ha lite ledighet.

I morgon arbetar jag i butiken, där är det semestertider och rätt så folktomt. Datorn åker med alltså.
Hörs vidare i morgon!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0