En regnig dag...

2011-08-27 | 21:06:37 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Ja, vad hittar man egentligen på en regnig dag?!

Det var i alla fall evigheter sedan våran familj begav oss ut (alldeles själva) för att bara åka. Anhalten för idag blev Freeport i Kungsbacka, ett ställe som i alla fall jag tycker har varit under all kritik. Men idag hittade vi riktiga många och bra fynd!

Wilma får i princip aldrig nog av shopping (tror det stavas bortskämt barn), det blev - enligt hennes tycke och smak, kläder från Mexx och Noa Noa och ett par flipflop från Hilfiger. Ungen är fem år och äger redan ett tiotal flipflops, tror hon fått dille på dom eller nå´t :) 

Jag fyndade en tunika från Odd Molly, visserligen bara med 20% rabatt men fin var den, och en cognacsbrun väska från Mexx. Väskans axelband går att plocka bort och den är perfekt till det jag släpar med mig varje dag.



Efter vår lilla tour begav vi oss hem till svärföräldarna igen. Idag var det Viktor som stod för matlagning (ja, svärmor jobbar och både svärfar och jag är totalt odugliga i köket så...) en supergod gryta med kantareller. Mums!

Nu ska jag unna mig lite "lördagsgodis", på måndag börjar mitt nya liv...igen :)

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0