Förlovningsmiddag

2011-08-16 | 22:59:00 | Kategori: Festligheter | 0 kommentarer
En vanlig tisdag som denna blev vi alla bjudna på middag. Vi visste åtminstone innan varför det samordnades en middag "en vanlig dag".

Svägerskan och hennes sambo avslöjade att dom förlovat sig!

Inte nog med det, bröllopet är redan bokat för augusti 2012. Och mitt i mitt lyckorus (ja, jag är en riktigt blödig bröllopsnörd) är jag inte bara gäst på detta bröllop utan fick även förfrågan om att vara brudtärna :)
Jag blev obeskrivligt glad!

Jag vet ju själv hur jag (med Viktor på ett hörn) planerade vårt bröllop i 1½ år och in i minsta detalj. Jag ska alltså nu få följa med på ytterligare en resa, vägen fram till den stora dagen!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0