Matrumsmöblemang

2011-08-26 | 13:11:32 | Kategori: Hem & inredning | 0 kommentarer
Jag har liksom målat in mig i ett hörn av olika möbelvarianter. Matbord är värsta djungeln. Då och då har jag sprungit på matbord som faller mig i smaken och officiellt bestämt mig.

Men nu när det vore bra o bestämma sig (också med tanke på eventuella leveranstider) så kan jag inte bestämma mig.... Kruxet är egentligen inte att hitta snygga matbord utan problemet är att de MÅSTE vara 3 meter långa.




Det vita bordet till vänster är från IKEA "Norden" ca 3495kr
Bordet högst upp till höger har en vit blank skiva med kromat underrede och kromade ben, det kommer från Mio Möbler, ca 9990kr. Det brunsvarta bordet "Stornäs" - också från IKEA är perfekt i storlek men jag är en smula spektisk till färgen... Samma pris som IKEA´s vita bord.
Har också hittat ett bord från Chilli, likvärdigt det från Mio Möbler men en tusenlapp billigare.

Sedan är ju stolar en djungel i sig men när jag väl bestämt bord så kommer designen på stolarna per automatik (har jag åtminstone fått för mig). Jag har (givetvis) redan valt ut några gobitar :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0