Rekryteringar!

2011-08-31 | 15:47:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Fem intervjuer av närmare 100 ansökningar.

Jag har handplockat dem väl. Ansökningarna till Ljuva hem har trillat in och jag har nog suttit och rivit mitt hår varje kväll. Vilka svåra val!

Jag har nog dock bestämt mig för vem/vilka tjänsten ska tilldelas. Det ska bli oerhört skönt att få en medarbetare som kan ta mitt "lass" så att jag kan ägna mig åt min ekonomitjänst. Dubbelarbete är aldrig bra i längden.

Inte nog med att jag rivit mitt hår, jag har träsmak av stolen jag suttit på hela dagen också :)

Nu är det dags att åka hem och slänga i sig lite mat innan det är dags att bege sig till ridskolan med Wilma. Vädret ser lovande ut nu också!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0