Så typiskt...

2011-08-24 | 22:40:43 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Viktor är i väg på säsongens första ispass. Barnen kom i säng lagom till True Talent.
Och så långt var allting väl.

Elsa vägrade dock att somna och har gapat efter mig fram till nu.
Undrar hur hennes humör kommer vara i morgon?!

Svärfar gillar o titta på alla "skitprogram" på tv precis som jag. Därför föreslog jag "Svenska Hollywoodfruar" (ett gott skratt förlänger livet sägs det ju!) men gång på gång fick jag springa in och försöka natta vår lilla envisa minsting.

Så typiskt...
Varje gång Viktor går utanför dörren och jag har höga planer på "egen-tid" så vägrar ungarna sova! Varför!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0