Söndagsmorgon

2011-08-07 | 09:37:51 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Regnet smattrar mot rutan. Jag ligger kvar i sängen, varför stiga upp?

Körde Viktor till sta´n i går kväll. David K hade dragit ihop för pokerkväll.
Så i vår stora dubbelsäng fick jag sova alldeles, alldeles ensam. I ärlighetens namn satt jag uppe framför datorn till 01.30 :)

Tjejerna vaknade tidigt dock men får roa sig själva en stund. Jag behöver den här egentiden, eller i alla fall låtsas att jag har den.

Känner att jag håller på o bli sjuk också, ont i lederna och halsen. Rackarns också. I morgon börjar är det dags att sätta sig vid skrivbordet på kontoret igen. Ska bli oerhört skönt, återgå till alla vanor. Framför allt så tror jag att tiden fram tills inflyttningen i det nya huset kommer att gå fortare. Man slipper trampa vatten.

Magen börjar kurra så jag får nog se till att få i mig lite kaffe åtminstone. Kaffe och magsår går dock inte ihop...
Vi hörs senare! Ha en mysig söndag!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0