Språkkurs!

2011-08-23 | 13:02:24 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer


Nya idéer och nya projekt...
Nu har jag anmält mig till en språkkurs "Spanska för dig som redan kan lite".

Jag läste spanska någon gång på gymnasiet och kan väl de mest grundläggande så det blir nog lagom. Om inte annat så är det roligt att ha något inplanerat och något att se fram emot.

Just nu önskar jag att dygnet hade fler timmar... Alternativt om det fanns möjlighet att klona mig!

Klockan 14 kommer målaren upp till huset. Han har minst sagt en hel del att spackla, slipa, måla och tapetsera. Nästan så att jag tycker synd om honom - trots att det är hans jobb :)
Det är inte en koja vi bygger utan närmare ett slott i storleken!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0