Webshopping...

2011-08-24 | 23:00:38 | Kategori: Hem & inredning | 0 kommentarer
Under lite nöjessurfing på lunchen, hittade jag små söta kaffemuggar på en sida jag aldrig
varit inne på tidigare, Trend4you.se

Rubriken skvallrar om lantlig inredning något jag definitivt inte har eller ens gillar men ändå så hittade jag dessa små söta kaffekoppar (höjd 8cm) med blommönster och silverdetaljer. Det är liksom kul att kunna variera sig ibland.
Muggarna från Filippa K (svart-vitmönstrade) som vi har i dagsläget är förvisso klassiker men som sagt, variation!


(Bild lånad från Trend4you.se)


Klickade också hem detta väggord;
Jag är inte direkt romantikern i familjen men jag får väl dra mitt strå i stacken emellanåt :)


Superfint citat, och trots mitt dåliga ögonmått (ja, även MED vattenpass) ska jag montera det alldeles själv i sovrummet ovanför en gammal 50-talsbyrå som jag lät måla och byta knoppar på...

...När huset står färdigt alltså :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0