Blandade bekymmer

2011-12-21 | 12:31:10 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag borde vara färdig med alla klappar men det känns ändå inte så.
Ytterligare en liten sak till Viktor, en liten till Wilma... Är jag verkligen färdig så?

Trots att jag sovit fler timmar än jag kanske borde känner jag mig obotligt trött. Är det vädret? Stressen kring jul? Eller att jag har på tok för mycket att göra?

Idag är det i alla fall ridning som står på Wilmas schema. Efter det en middagsbjudning hos oss.

Nu går det i alla fall framåt med plattsättarens arbete. Plattorna i hallen är fogade och därmed är hallen klar för att inredas (garderobsstommarna står i dagsläget i köket...). Och det stora badrummet är också så gott som klart, golvfogning och de sista plattorna vid duschen.
Ska blir så skönt att få slippa se badkaret ståendes i vardagsrummet :)

Men jag ser mer fram emot att få ta mig ett avkopplande dopp i vårt gigantiska kar!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0