Blomsterbud

2011-12-01 | 18:55:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Närmare kvällskvisten knackade det på dörren.
Ett vältjänt ansikte. Faktiskt.

"Blommor till er"

Vadå blommor?!!

Viktor är ju den som skickat blommor innan men han var ju hemma.

I paketen låg två stycken små, söta rosor i varsin knubbig vas.
"Puss och kram från mormor".
En lila till Wilma och en ljusrosa till Elsa.


Vi fick en maffig blomsterkrans (att hänga på utsidan). Stilrent precis så som jag vill ha det.
"Jag älskar Er" stod det på kortet.



Nu är det dags för Frölundamatch. Borta mot MODO.
Sändningen är försenad 40 minuter och vi sitter helspänt och väntar.

Jag har gjort mig redo med pepparkakor och Ädelost - mums!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0