Det måste man unna sig

2011-12-08 | 21:38:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
En ledig dag. Gärna mitt i veckan.

Innan bokslut är jag som en utsliten disktrasa. I princip.
Därför tog jag en ledig dag och uträttade lite ärenden.

Först IKEA, köpte ny madrass till Elsas säng och plockade på mig lite andra saker som är "bra att ha"...
Vidare till Toys´R´us där jag mer eller mindre fick panik och ville riva av mig mitt hår!
Seriöst!

Jag irrade omkring som en iller för att hitta de perfekta julklapparna till barnen. Insåg dock att det inte blev något bra av det jag plockat ihop. Bestämde mig i stället för att gå efter ett tema.

Träffade på Betina på Backaplan och kikade in på både H&M och Kapp Ahl. Tvingade också henne med att göra mig sällskap med en glass på Triumf Glass. Bitande kyla och en kall glass i handen :)


Pistageglass, gott var det!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0