Från fredagen

2011-12-17 | 11:01:00 | Kategori: Festligheter | 0 kommentarer
Givetvis kom vi för sent men vi hann i alla fall ta oss en drink innan bion.
Mojito för mig såklart!

Sherlock Holmes var minst lika bra som den första delen. Och jag ser redan fram emot trean som sannolikt kommer att komma, åtminstone om man går efter hur filmen slutade.

Till middag åt jag lamm med getostgratäng, fruktansvärt gott!
Avslutade, trots fullt i magen, med en pannacotta med björnbär. Lika god den!


Jesper & Gary


Vaniljpannacotta med björnbär och biscotti.


Käre far och f.d. chef gick också på desserten!


Efter middagen intogs några drinkar i baren sedan blev det tidig hemgång. Skönt det med tanke på att jag jobbade några timmar på lördagen.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0