Halsont & frossa

2011-12-05 | 11:59:01 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Föregående vecka var sådär lyckad egentligen...

Först Wilma med feber måndag och tisdag följt av Elsas kräkattack torsdag, fredag.
Ingen ordning alls.

Jag kände mig febrig igår och så halsont på det. Likaså idag. Alvedon håller mig uppe för jag har sjukt mycket att göra denna veckan på jobbet. Ingen rast och ingen vila inte.

Bokföringen för vissa företag går som en dans. Allt är strukturerat och lätt att arbeta med. Medan andra företag är rena karusellen. Varje gång, vid den här perioden, sitter jag och river mitt hår. Det gäller verkligen att ha huvudet på skaft.

Snart är det dags för lunch!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0