Halvt begraven

2011-12-01 | 10:25:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
NOLL timmars sömn
0,00 timmars sömn

Känner mig som halvt begraven.

Elsa vaknade första gången i natt och kräktes. ÖVERALLT!
Viktor fick duschat av henne medan jag sprang och samlade ihop allting som förolyckats. In i maskinen, två gånger på 60 grader (kanske skulle jag tagit 90?!)

Och så vaknade hon igen. Och igen. Och igen.

Där låg jag och tittade rätt upp i taket. Timme efter timme. Och väntade på nästa anfall.

VAB är inte min grej. Jag ogillar att vara hemma av en sådan anledning.
Är jag ledig så umgås jag gärna med barnen men då vill jag också hitta på något.

En utslagen 3-åring och en överenergisk 6-åring... Ingen bra kombo!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0