Jakten på Rapunzel

2011-12-09 | 11:34:37 | Kategori: Vardagsbestyr | 2 kommentarer
Tjejernas önskelistor är rätt långa. Oväntat?
Nä, inte särskilt!

Elsa är verkligen inne i prinsessåldern och vägrar i det närmaste att ta på sig något annat än prinsessklänningar till dagis. Hon har sedan tidigare två stycken Rapunzel-klänningar (filmen om prinsessan Trassel) men önskar sig nu ytterligare en modell. Just den modellen fanns på Toys´R´us men var slut i hennes storlek. Jag har jagat och jagat på nätet men hittar den enbart på olika bloggar.



Jag har plöjt igenom varenda leksaksbutik på nätet. Utan framgång!
Just modellen på bilden ska det vara...

Dessa "prinsessor"!
.
Postat av: Ana

Hej!

Hittade du klänningen någonstans?

Nu sitter jag på samma sits som du...

Hjälp!



=)

Ana

2012-06-08 @ 21:50:59
Postat av: Josefin

Hej!

Efter ett väldans letande gav jag upp. Det finns ingen annan Rapunzelklänning att få tag på, dessvärre!

Känns som om jag plöjt igenom varenda webshop OCH fysisk butik. :-)

2012-06-29 @ 11:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0