Julklappslista

2011-12-05 | 14:17:46 | Kategori: Festligheter | 0 kommentarer
Julafton närmar sig med stormsteg.
Hur många har fått den där riktiga julkänslan ännu egentligen?!

Grått, trist och kallt...

Klickade precis hem en julklapp till lillebror. Lillasyster är också redan klar.

Nu återstår dock:
Svärföräldrarna, Mamma, Pappa, Lollo, Min älskling,
Wilma och Elsa

Barnens klappar är klara i tanken ska bara ta mig tid och energi till att införskaffa dem också. Klappen till Viktor är en riktigt svår nöt att knäcka...

Längtar så mycket till "da´n före da´n" då jag brukar stänga in mig i ett rum med hög julmusik, pepparkakor, glögg och slå in alla paket jag köpt. Omsorgsfullt med ett genomgående tema såklart :)

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0