Middag & hockey

2011-12-08 | 22:42:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Frölunda - HV71... Till början en fantastisk match tills tillfället då det är 6 sekunder kvar av matchen och HV71 fipplar in ett mål.

FÖRLÄNGNING!

Ytterligare fem minuters spel utan något avgörande.

STRAFFAR!

Seriöst så tror jag att jag kunde skjutit bättre på mål än vad både Frölunda och HV71´s spelare gjorde. Resultatet blev dock att HV71 fick in ett mål och vann matchen.

2 poäng till HV, 1 till Frölunda.
Förbannade skit!

Innan matchen var det givetvis middag med tillhörande Mojito på Danilo. Till min stora fasa upptäckte jag att dem tagit bort min favoriträtt från menyn. Jag t.o.m frågade om dom inte kunde slänga ihop en sån ändå :)
Det blev i stället en pizza med tigerräkor.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0