Oväntad leverans

2011-12-02 | 12:06:51 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Ibland undrar jag vad min kära man gör under arbetstid.
Alldeles nyss ringde dörrklockan och en kille från Posten stövlade in "Jag har en tv till dig"

Och där stod den.



En 50" 3D-tv...
Är 3D ens bra för ögonen?!!

Kära nån, var det verkligen nödvändigt?!
Vi köpte ju ny tv bara för något år sedan...

Jo visst han nämnde det, men jag trodde aldrig att det skulle bli något mer med det eftersom jag knorrade lite till svars. Bara han inte tror att det ska åka upp någon tv på väggen i sovrummet. NO WAY!

Ikväll blir det tidig läggdags av tjejerna.
Viktor och jag ska äta vår favoritmat så som vi gjorde förr (flera månader sedan sist).
Nachogratäng med jalapenos, kallrökt (parmaskinka, salami, ölkorv osv.)
Parmesankuber, soltorkade tomater och annat gott från Riddenhjelms.
Vi brukar trycka i oss tills illamåendet gör sig bekant :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0