Salladsblad eller detox

2011-12-27 | 19:23:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Inte för att komma i någon nyårsblåsa. Den önskan har jag gett upp för länge sen. Men däremot känns det helt sjukt hur kroppen reagerat på detta ätande.

Hela dagen har jag varit sjukt sugen på litervis med vatten. Inte alls någon flottig mat eller något sött.

Jag är verkligen ingen drottning när det gäller sallad, men faktum är att jag mycket väl hade kunnat tänka mig en rejäl salladstallrik till middag.

Viktor och jag tog en sväng på världens jobbigaste jakt. Pjäxjakt.
Sålde mina pjäxor efter förra säsongens slut. Har fruktansvärda problem med mina fötter och har kört igenom hela registret vad som gäller olika modeller, formgjutna sulor osv.
Utan framgång. Ett par pjäxor sålda per säsong alltså.


"The LF 90 W is the perfect boot for sporty female skiers looking for maximum comfort and performance."

Men nu hade Atomic kommit med en ny modell. Framtagen för damer med bredare fötter/högre fotvalv etc. Passade mig perfekt! Tre tusen femhundra spänn fattigare men ett par pjäxor rikare. Jag är nöjd!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0