Tack kära tomten!

2011-12-24 | 00:51:00 | Kategori: Festligheter | 0 kommentarer
Vilken julafton!

Förutom att min mor lyckades trycka ner mig till botten, trots att hon inte var delaktig, så var det en afton full av GOD MAT, MYCKET SKRATT, MÅNGA PAKET och GLADA GÄSTER...

Både min egen svärmor och lillebrors svärmor hade nog stått i köket i flera veckor. Köttbullar, Jansons frestelse, sill av olika slag, julskinka (lillebrors debut), ostbricka, prinskorvar, lax och mycket mycket annat. Utöver det en kakbuffé som heter duga!

Roligaste jultomten någonsin hade vi också!


"Granen står så grön & grann i stugan"


Jultomten bankade på dörren och oblyga Elsa öppnade den. Wilma höll sig mer i bakgrunden.


Förväntansfulla barn och en jultomte som var en smula rund under fötterna :)


Underbara pappa!


Finaste lillebror


Lillebror, syster och min älskade man!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0