Walk-in-closet

2011-12-03 | 21:41:00 | Kategori: Husbyggnationen | 1 kommentarer
Bästa rummet i hela huset prioriteras sist (bästa rummet enligt mig alltså!)

I förmiddags tog vi en sväng till K-rauta och inhandlade en del av Elfa-systemet som ska monteras i klädkammaren. Viktor började montera på hans sida, sedan kom tv-spelandet emellan. Hoppas dock att han fortsätter i morgon. Jag vill ju också få ordning. Dessutom mår jag, helt seriöst, psykiskt dåligt när det är stökigt och rörigt runt omkring mig.


Mot denna väggen ska ett sminkbord placeras och så ska det upp speglar och belysning.


En del av min sida


Resterande del av väggen med rådande klädkaos
(sorgligt nog är det bara en bråkdel av alla kläder som vi kört till huset)



Viktors sida som börjar ta fart.

Istället för att fortsätta få ordning i klädkammaren så tog vi bilen in och fick se Frölunda få storstryk av bottenlaget Växjö. PINSAMT!
Första gången i mitt liv som jag lämnar en Frölundamatch innan den ens hunnit ta slut. När det var 10 minuter kvar av sista perioden begav vi oss hemåt.
.
Postat av: Vendela

Hejsan,

vad kul med en walk-in-closet. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och badrumstävling som pågår just nu. Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2011-12-06 @ 12:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0