Alla hjärtans dag!

2011-02-14 | 11:11:58 | Kategori: Tårtor, kakor & annat gott! | 1 kommentarer
I går kväll, efter fyra-fem dagar i sängläge ställde jag till med ett tårtbak.
En Alla hjärtans dag tårta till alla på jobbet, behöver jag tillägga att dom blev rätt glada när jag kom i morse?!



En tårta i all enkelhet. Fylld med Kiwi/Krusbär & Vit choklad. Spacklad med grädde och täckt med sugarpaste. Den röda färgen heter "Christmas Red" - riktigt fin nyans tycker jag!
.
Postat av: Johanna

Å vilken fin tårta du har gjort!



Den pulvervarianten jag går på är Xtravaganzas. Man måste vara medlem där för att få köpa påsarna men det är bra grejer som man blir mätt på.



Ja, jag gillar också scarfen, har på mig den idag :) Älskar Ester Elenoras scarfar också. Har två stycken därifrån och hade definivt klätt en dotter i dem också, supersöta!

Ha en fin dag! Kram Johanna

2011-02-15 @ 12:26:32
URL: http://jolla99.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0