Datorn som sällskap

2011-02-17 | 20:24:29 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Jag fixar och donar här på bloggen :) 

Ja, den gamla headern bara försvann. Den skulle förvisso bytas ut men inte just vid det tillfället. Får däremot inte riktigt ordning på headerns placering, den ska givetvis ligga ovanför texten, centrerad över all text. Men, det vill sig icke.

Just nu känner jag att mina ögon går i kors. Har jobbat hela dagen i butiken om man blir verkligen trött på ett helt annat sätt än när jag sitter på kontoret (då hjärnan istället somnar efter ett x antal timmar!). Och om sanningen ska fram är jag heller inte van vid att arbeta 8 timmar :)
Har fått flertalet (stora) leveranser senaste dagarna så jag hade minsann att göra!

När jag kom hem hade svärmor stekt pannkakor - yammie!
Viktor är på Frölundamatchen. Nu måste dom f-n vinna annars är det kört!
Jag ska ägna min tid som gräsänka med datorn som sällskap - vad annars?!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0