Elsa & jag stökar i köket

2011-02-20 | 21:39:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer

Alltid lika trevlig efter en kväll hos Wiklundarna. Inte för att det blev så mycket tittande på Melodifestivalen. Två hönsmammor i samma soffa liksom. Kackel på hög nivå!
Kom hem lagom till midnatt. Viktor och hans inbjudna var i full flärd med öl, drinkar och musik. Mindre "jippie". Jag var trött och ville mest sova.

I morse begav vi oss ut på en liten promenad. Flera minusgrader men alldeles vindstilla och fantastiskt vad solen värmde! Gick ner till centrum och spanade lite vårnytt. Och icke att förglömma, köpte lördagsgodis till tjejerna. Ja, dom var snabba med att påpeka att vi glömde köpa det i går :)

Wilma gick sedan till sin kompis Lowa (ungen är aldrig hemma nu för tiden!). Elsa och jag passade i stället på att baka lite Banankaka av några övermogna bananer.

 
Roligast av allt med att baka: slicka ur skålen!


...ingenting får gå till spillo!


Resultatet efter 40 minuters lång väntan!

Det doftade så fruktansvärt gott i hela huset. En banankaka på vänt!
Vi var rätt snabba med att skära upp den och njuta med ett glas mjölk till... Dessvärre måste jag erkänna att vi satte i oss 2/3 av formen... Ja, så god var den!

Och inte en endaste tanke om beach 2011 hade vi :)

.
Postat av: European Court Of Human Rights

Hello, This site is a brilliant idea!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0