Inventering & familjemiddag

2011-02-26 | 22:08:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Dagen har ägnats åt inventering. Mindre glamoröst med andra ord!
Alla större förpackningar såsom påslakanset och överkast är en sak. Men alla små, små saker... Ljuspins, dekorationer av det mindre slaget. Fy sjutton!

Efter att jag aktiverat hjärnan mer än väl så kom svärföräldrarna på middag. Ugnsbakad lax med potatis.
Min man är en gud på att laga mat!
(...och tacka f-n för det med tanke på att jag knappt kan koka makaroner!)

Har precis sett Melodifestivalens sista (flopp) deltävling. Och ja, jag SKÄMS!
Svenskar verkar inte ha någon musiksmak för huvudtaget. PINSAMT är ordet!

Nu är det läggdags, i morgon väntar Gothenburg Horse Show!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0