Kökshjälpen & jag

2011-02-03 | 23:21:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Viktor snickrar och donar för fullt med våra nya lokaler. Dessvärre kom han hem så pass sent att matlagningen stod på mitt schema... PANIK!!

Ja, den där pytti pannan jag försökte få till sist gick inge vidare. Dessutom önskade sig Wilma pannkakor (mer panik). Som "tur" var gick hon med en kompis hem och jag slog till på att ge mig på fläskpannkaka. Elsa hjälpte mig att räkna mjölet och vispa!



Slutresultatet MVG. Den blev fantastiskt god och jag kan nu lägga till ytterligare en maträtt på min lilla "kan-göra"-lista (spagetti & köttfärssås, lasagne, fläskpannkaka).



Efter att ha (i princip) ätit upp halva långpannan så körde jag, likt en biltjuv, in till sta´n. Hämtade Lollo på vägen och gjorde oss redo för kvällens match: Frölunda - Brynäs.

Förjävligt nog förlorade Frölunda efter mindre engagemang. PINSAMT! DÅLIGT!
Jag satt kvar och tjurade på läktaren tills det var dags att bege sig hemåt.

H-lvetes J-VLA SKIT!!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0