Lugn fredagkväll

2011-02-19 | 09:09:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 1 kommentarer
Det blev inget biobesök igår. Orken infann sig inte riktigt.
I stället tillbringade vi tid i soffan framför Let´s dance, fast helt ärligt så gick jag och lade mig redan halv nio. Hann åtminstone se några av paren dansa :)

Tur att Aftonbladets app informerar om vem som åkte ut, Helena Lundbäck för denna omgången. Tyckte det var så otroligt felaktigt att Alexandra Pascalidou stod kvar i tävlingen - hon fick inte ens dansa om!! Hade nu hennes skada varit allvarlig så hade hon inte stått där. Sedan hennes sätt "se på mig"... Nä, jag tål henne inte!

Om en liten stund ska svärmor, barnen & jag bege oss till Alingsås. Tänkte shoppa lite schampo och rengöringsmedel på ÖB (!) och så blir det en sväng till Balders Hage också.
.
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg! :)

2011-02-21 @ 10:20:05
URL: http://styleformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0