Melodifestivalen hos grannfrun

2011-02-19 | 16:24:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Vi slog ihjäl några timmar i Alingsås, svärmor, barnen och jag. Hittade en jättesöt brödduk på Balders Hage annars så är det mest för "pluttinuttiga" saker för min smak.

Karina och söta dockan Viola var precis här på lite kaffe. Jag tycker hela tiden att Elsa är så liten, min lilla bebis, men så träffar man Viola som är hälften så stor... Ja, hon är så söt!
Elsa och Viola går på samma dagisavdelning, till Violas stora glädje. Hon näst-in-till anföll Elsa efter att hon kommit in efter en tupplur i bilen. Elsas miner talade om att det inte var så jättetrevligt att få små händer upp i ansiktet. Små händer som bara ville gosa :)

Viktor har ju, som jag nämnde i fredags, bokat in spelkväll med "grabbgänget". Jag beger mig i stället upp till Karina. Det blir skaldjurspaj, sallad med avocado och ost, lite vitt vin och så givetvis Melodifestivalen!

Ha en mysig lördagskväll!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0